Wychodząc na przeciw wymaganiom stawianym przez klienta coraz to bardziej zainteresowanego ochroną środowiska i ekologią. Klienta zaangażowanego społecznie i zainteresowanego wydarzeniami na świecie, niektóre kompanie odpowiadają zupełnie nową inicjatywą w reklamie. Pomysł: treść przesłania jako główna część projektu.
I tak opakowania serii herbat dla Peace Tea Beverage Company łączą piękne ilustracje (John Malloy) z przekazem pokoju na świecie ukazując historzczne przykłady walki o pokój i wolność nacji w różnych częściach świata. Każdemu smakowi herbaty odpowiada inny region geograficzny


Seria kosmetyków organicznych zaprojektowana przez Korefe nie posiada żadnego elementu graficznego poza napisem" Zakręć kran w czasie gdy mnie używasz!". Przypominając nam jak ważne jest aby nie marnować zasobów naturalnych, próbuje obudzić w nas troskę o losz naszej planety. Aż mi głupio, że nie zakręcam kranu podczas mycia zębów...

I jeszcze opakowania, które próbują nas namówić do zastanowienia nad samym sobą i życiem w ogóle. Minimalistyczna grafika, a na każdej etykiecie filozoficzne pytanie zaczynające się od słów "Are you?".
"Czy podążasz za swoimi marzeniam

"Czy będziesz mieć co wspominać?"

Więcej o etykietach, projektowaniu i ciekawostkach z branży na etykietypiorunem.pl/blog
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz