piątek, 30 grudnia 2011

Az się w głowie kręci o takiej ilości szampana! I to zanim zaczniemy pić...

Jakim szampanem będziesz dziś w nocy wznosić toast? Dom Perignon? Cristal, czy tez Russkoje Igristoje? ;)

Szapman to klasa trunku sama w sobie - wyjątkowy napój na wyjątkowe okazje.

I chociaż tylko około 10 procent butelek noszących dumne imię szampana to prawdziwy francuski Champagne a trunek w naszym kieliszku raczej zalicza się do tych pozostałych 90 procent... nie zmąci nam to noworocznego nastroju!

Przyjrzyjmy się najładniejszym i najciekawszym opakowaniom i etykietom szampana:

Tradycyjna etykieta w kształcie tarczy znakomitego Dom Pérignon.

Kolorowy Dom Pérignon w limitowanej edycji, hołd dla amerykańskiego artysty Andy Warhola – który to sam nie raz był widziany y kieliszkiem tego luksusowego alkoholu w ręku.

Szampan Pierrel od razu rzuca się w oczy. Pokryte złotem butelki ozdobione grafiką projektu znanych artystów. Do tego piękna torbka graficznie komponująca się z całością. Prawdziwe dzieło sztuki!

Nie wiem jeszcze jakim szampanem będziemy dzisiaj witali Nowy Rok, ale na pewno nie będzie to Angel Champagne. Prywatna marka Mariah Carey’s jest jedną z najbardziej ekskluzywnych na rynku. Butelki są numerowane, ręcznie wykonane i podpisane przez samą artystkę. Zwróćcie uwagę na srebrny pierścień zdobijący szyjkę butelki i rzeźbione skrzydła anielskie zdobione szlachetnymi kamieniami. Przepych i blichtr - akurat pasuje na Sylwestra!

Prosta i elegancka etykieta marki Lido. Utrzymana w charakterystycznej dla tego gatunku kolorystyce i stylu unowocześniony wizerunek marki.

Szampan d’Armanville to luksusowy produkt znanej winiarni Chassenay d’Arce. Etykieta zaprojektowana była z zalożeniem podkreślenia królewskiego, luksusowego charakteru francuskiego szampana. użyte kolory to również barwy francuskiej flagi.

Współpraca pomiędzy firmą Pommery i artystami sztuki współczesnej z całego świata obrodziła takim oto projektem - 'POP' szampan. Na zdjęciu opakowania autorstwa australijskiej artystki Sarrita King.

I nasz prywatny ulubieniec, chociaż akurat nie szampan - a wino musujące zaprojektowane przez STUDIOIN jako preyent firmowy. Tematem naklejki jest najgorętszy ttemat konca tego roku - czyli Wielka Apokalipsa. "Happy LAST New Year" - czyli "Szczęśliwego OSTATNIEGO Nowego Roku", a na tylnej stronie butelki - 14 różnych scenariuszy na to jak może wyglądać koniec świata. Od typowych pomysłów jak kataklizmy naturalne do zupełnie zwariowanych idei. Ale zabawa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz