
Święta w Starbucks to nowe zimowe elementy graficzne na czerwonych kubkach i innych produktach oraz eleganckie błyszczące opakownia na kawę. Ale to nie wszystko. W tym roku Amerykański oddział Starbucks uruchamia pierwszą dużą mobilną kampanię wykorzystującą rzeczywistość rozszerzoną. Po zeskanowaniu telefonem smart phone świątecznego kubka Starbucks, pojawia się zabawna animacja w wykonaniu postaci z grafiki świątecznego produktu. Aplikacja jest interaktywna - w rodzaju nieskomplikowanej gry gdzie po kliknięciu na postać, uruchamia się dodatkowa animacja . Dla klientów którzy znajdą wszystkie pięć postaci czeka dodatkowa, specjalna nagroda. (nie wiem jak się to dzieje, ale ja do tej pory tylko natrafiam na kubki z liskiem...) Aplikacja umożliwia również dzielenie się ze znajomymi animacjami poprzez portale społecznościowe oraz wysyłanie świątecznych e-kartek. Celem kampanii, wg słów Alexandry Wheeler, dyrektora od marketingu firmy Starbucks, jest “zachwycenie” klienta i sprawienie kupującym świątecznej “niespodzianki”.
Czy niedługo możemy spodziewać się aplikacji która będzie odczytywać wskaźnik na naszych kubkach dający znać barmance Starbuck’a że potrzebujemy dolewki...?
;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz