wtorek, 22 marca 2011

Pomysł na pomysł. Inspiracje.

Ile produktów mijasz każdego dnia, ile z nich zapada ci w pamięci, po ile z nich sięgniesz, a ile zmotywuje Cię do zakupu? Jak stanowią wyniki licznych badan marketingowych dobry projekt opakowania reklamowego to bardzo często główny powód, dla którego klient sięga po produkt. I analogicznie – zły projekt opakowania, zła etykieta reklamowa, może klienta zniechęcić do produktu zanim go nawet spróbuje. Jak widać – rola opakowania jest nie do przecenienia.

Trzeba zaskoczyć czymś wyjątkowym, aby być zauważonym. Próbować znaleźć pomysł na to jak zaprojektować opakowanie łatwo wyróżniające się na półce sklepowej.

Oto kilka inspiracji, które mogą być w tym pomocne:

nietypowy kształt opakowania




oryginalne opakowanie nawołujące kształtem do zupełnie innego przedmiotu solniczka wzglądająca jak bateria (przeźroczysty pasek z boku pokazuje zużycie soli!)


minimalizm - zarówno kształt butelki jak i etykieta zaprojektowne są z wyszukanym umiarem
niebanalne opakowanie + prosty stonowany nadruk (USPA Supernatural)



czcionka użyta jako grafika



eksplozja kolorów





na wesoło




Tak zainspirowany wspaniałymi przykładami projektów, możesz zabrać się za kreowanie własnych pomysłów. My możemy pomóc w ich realizacji!

http://etykietypiorunem.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz